Вітаю Вас Гость
Головна | Реєстрація | Вхід
Архів записів
Меню сайту
Пошук
Календар свят і подій.

Каталог статей

Головна » Статті » Методичний калейдоскоп » реалізація науково-методичної теми

Творчий проект "Пам'ятаємо, щоб не забувати"

Творчий проект

                                          «Пам'ятаємо, щоб не забувати»

Учасники проекту: діти старшого дошкільного віку, батьки, педагоги.

Мета проекту. Формування почуття патріотизму, почуття гордості за свою країну, за своє місто, за свій народ.

Розвиток пізнавальної активності, інтересу до історії своєї Батьківщини, її захисників.

Завдання.

Поглибити знання дітей про захисників Вітчизни, про функції армії.

Узагальнити і розширити знання дітей про історію Великої Вітчизняної війни, про героїв війни, про подвиги юних героїв, про бойову техніку, зброю.

Підвести дітей до розуміння значення великої Перемоги для всього нашого народу та виникнення свята Дня Перемоги.

Дати елементарні відомості про воєнні дії на сході України в наш час.

Сприяти розвитку мовлення дітей через читання віршів, складання розповідей, переказування творів.

Збагачувати активний словник дітей новими словами відповідно до теми проекту.

Розвивати творчі здібності дітей в рамках реалізації проекту.

Продовжувати розширювати співпрацю з батьками.

Сприяти формуванню почуття гордості за свій народ, його бойові заслуги.

Виховувати повагу до захисників Вітчизни, ветеранів Ввв, пам'яті полеглих бійців, бажання захищати свою країну.

Очікувані результати:

1. Розширення уявлень дітей про історію нашої Батьківщини.

2. Прояв інтересу до армії, поваги до захисників Вітчизни.

3. Виховання у дітей любові до Батьківщини.

4. Виховання високих моральних якостей особистості: чуйність, справедливість, сміливість, мужність.

5. Створення у групі міні — музею “Пам'ятаємо, щоб не забувати”.

Підготовчий етап

Постановка мети і завдань проекту.

Підбір необхідного матеріалу за темою.

Виявлення знань дітей за результатами моніторингу.

Основний етап

Підтема “Наша армія”

- Бесіда “Хто такі захисники Вітчизни?”

- Ситуативна бесіда “Для чого потрібна армія?”

- Розповідь вихователя про Українські збройні сили, військових, показ слайдів.

- Розгляд ілюстрацій військового одягу, військової техніки, зброї.

- Ознайомлення з родами військ. Розгляд інцеклопедій.

- Розгляд іграшкової зброї та військової техніки.

- Екскурсія до військового містечка чи до військомату.

- Зустріч з військовими.

- Зустріч з татами, розгляд фотографій “Мій тато в армії”.

- Художня література

  С. Баруздін “Йшов по вулиці солдат”;

  М. Нікольський “Що вміють танкісти”.

  Л. Кассиль “Твої захисники”.

- Слухання пісень про армію, військових.

- Ігри — змагання: “Переправа”, “Секретне завдання — доставити пакет”, “Розвідники”, “Влучи в ціль”.

- Сюжетно — рольові ігри: “Ми — військові”, “Пілоти”, “Танкісти”, “Моряки”, “Прикордонники”.

- Дидактичні ігри: “Одягни військового”, “Чия військова форма”, “Що потрібно моряку, прикордоннику, льотчику, танкісту”?, “Кому який головний убір належить”, “Морський бій”.

- Складання розповідей “Де служив тато?”.

- Складання розповідей за картиною “На кордоні”.

- Аплікація “Літаки”, ліплення “Танк”.

- Малювання “Військова техніка”.

- СХД — розфарбування військового одягу.

- Художня праця “Військова техніка з покидькового матеріалу”.

- Конструювання “Гараж для військової техніки”.

- Спортивне дозвілля “Я буду сміливим солдатом”.

- Свято “Будемо в армії служити та народ свій боронити”. (спільно з батьками).

- Сімейна вікторина “Ми — захисники Вітчизни”.

- Робота з батьками

  Залучити батьків до поповнення міні — музею групи дитячою іграшковою зброєю та іграшковою сучасною військовою технікою.

- Добір художньої літератури та пісень про військових.

- Створення фотогазети “Мій тато — солдат”.

- Поповнення міні — музею роботами дітей та батьків. (Конкурс на кращу роботу з теми “Наша армія”) 

Підтема “Дорогами війни”

- Полілог “Що я знаю про війну?”.

- Бесіда “Що таке подвиг?”.

- Розгляд ілюстрацій (воїни часів Ввв, військова техніка, зброя).

- Розгляд картин “Великі битви Ввв”.

- Слайд — шоу “Міста — герої”.

- Зустріч з ветеранами — земляками “Спогади про війну”.

- Розгляд ілюстрацій “Наше місто в роки війни”.

- Складання розповіді за картиною “Оборона Севастополя”.

- Перегляд художніх фільмів про війну.

- Екскурсія до Парку слави, до музею Олега Кошового

- Розповідь вихователя “Подвиги дітей в роки війни”, розгляд ілюстрацій.

- Читання художньої літератури про воєнні події:

   Л.Воронков “Дівчинка з міста”.

   Ю. Збанацький “Щедрий їжак”.

   О. Янковський “Петрусь і Галочка”.

- Заучування прислів'їв, приказок про мужність, сміливість.

- Переказування оповідання “Петрусь та Гапочка”.

- Слухання пісень часів війни “Священна війна”, “Землянка”.

- Розгляд фотографій “Мій прадідусь — герой”.

- Дидактичні ігри: “Збери воїна в дорогу”, “Виклади з паличок танк, літак”, “Воєнна зброя”.

- Рухливі ігри: “Влучний стрілець”, “Захист кордонів”, “Хто що робить?”, “Що зайве і чому?”.

- Сюжетно — рольові ігри: “Партизани”, “Війна”, “Госпіталь”.

- Ліплення “Воєнна зброя”.

- Малювання “Танковий бій”.

- Художня праця “Солдатська пілотка”(з паперу).

- Дозвілля “Пісні війни”(спільно з батьками).

- Подорож — гра “Воєнними стежками”.

- Розгляд слайдів і бесіда “Герої нашого часу” (події на сході України).

- Зустріч з учасниками АТО (вечір запитань і відповідей).

- Написання листа воїнам — захисникам.

- Екскурсія до стенду “НЕБЕСНА СОТНЯ”.

Робота з батьками

- Створення альбому “Фотографія розповіла”.

- Виставка фотографій з пам'ятними місцями.

- Конкурс робіт “Україна — мирна, єдина країна”.

Підтема “День Перемоги”

- Полілоги “Що таке подвиг?”, “Хто такі герої?”.

- Перегляд відеоматеріалів “Парад Перемоги 1945 року”.

- Складання розповідей за картиною “Дев'яте травня”.

- Читання художньої літератури:

  І. Новіков “Сторінки великої Перемоги”.

  А. Мітяєв “Дідусів орден”.

- Слухання пісні “День Перемоги”.

- Екскурсія до пам'ятника Невідомому солдату. Покладання квітів.

- Зустріч з ветеранами війни.

- Перегляд презентації “Як ми йшли до Перемоги”.

- Аплікація “Квіти героям”.

- Малювання “Вічний вогонь”.

- Художня праця “Виготовлення медалей ”.

- СХД — колективне оформлення колажу “Салют Перемоги”.

- Сюжетно — рольова гра “Військовий парад”.

- Флешмоб “День Перемоги”.

  Разом з батьками

- Відвідування святкового параду в місті.

- Спостереження за святковим салютом.

- Виставка робіт батьків та дітей прсвячена Дню Перемоги.

- Родинний вечір “Згадаємо далекі ті роки”.

Заключний етап

- Створення міні — музею “Пам'ятаємо, щоб не забувати” із зібраних експонатів.

- Презентація експонатів міні — музею.

- Використання експонатів міні — музею в подальшій роботі з дітьми.

 

Категорія: реалізація науково-методичної теми | Додав: Вихователь (22.03.2016)
Переглядів: 239 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Категорії розділу
планування освітньої роботи [30]
рекомендація методиста [28]
правова освіта [17]
методичні заходи [5]
інновації [6]
реалізація науково-методичної теми [16]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 353
Статистика

Онлайн всього: 12
Гостей: 12
Користувачів: 0
Електронна реєстрація
https://reg.isuo.org http://pedpresa.com Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України Priluki.info

Всі права захищені
ДНЗ №10 © 2017
Конструктор сайтів - uCoz