Вітаю Вас Гость
Головна | Реєстрація | Вхід
Меню сайту
Пошук

Каталог статей

Головна » Статті » Методичний калейдоскоп » планування освітньої роботи

Конспект заняття з використанням методу "сендплей" - "В ПОШУКАХ ПІСЧАНОЇ КРАЇНИ"
Мета. Пізнавальний розвиток
Уточнити знання дітей про значення піску в житті людей, тварин, про тваринний
світ пустель. Розвивати вміння розрізняти пісок та грунт, розвивати спостережли-
вість, увагу, мислення, пам'ять.Закріплювати вміння дітей лічити предмети за

допомогою зорового та тактильного аналізаторів.

Мовленнєвий розвиток

Заохочувати бажання складати розповіді на основі самостійно створених ігрових

ситуацій. Розвивати вміння підбирати римовані слова до слова – пісок.


Фізичний розвиток

Розвивати дрібну моторику рук, орієнтацію в просторі, рухову активність

під час заняття.


Емоційно-ціннісний розвиток

Підтримувати гарний настрій протягом всього заняття, викликати позитивні емоції

під час ігор с піском.


Соціально-моральний розвиток

Виховувати в дітей активну життєву позицію, бажання допомагати у розв'язанні

важливих проблем, економне та бережне використання піску.


Креативний розвиток

Створення умови для виникнення бажання грати з піском. Розвивати уяву, фанта-

зію під час вирішення творчих завдань, створення власних ігрових ситуацій та

розігрування їх.


Матеріал. Ящики з піском, із землею, телевізор, капелюхи, ілюстрації тварин, костюм

Джина, дрібні іграшки та предмети для ігор з піском.


Методи та прийоми. Використання ТЗН, проблемна мотивація, емпатія (перевтілення),
словотворчість дітей, методи ТРВЗ, метод асоціацій, робота в парах, метод інфо-

рмаційних хвилинок, пошуково-дослідницька діяльність, метод навмисних по-

милок

Хід.


В-ль: –Діти, які телепередачі ви любите дивитися по телевізору?

(Пропонує подивитись мультфільм.)

Вмикає телевізор, а там передають повідомлення.

Диктор – Увага, увага. Ми перериваємо показ мультфільму в зв'язку з терміновим пові-

домленням. Сьогодні в місті Прилуки зник увесь пісок. Допоможіть, будь-ласка

повернути пісок. Будемо дуже вдячні.


В-ль: –Діти, ви зрозуміли, що трапилося?

А навіщо потрібний пісок?

В-ль: –Так що ж краще: залишитися дивитися мультфільми чи піти шукати пісок?


В-ль: –А ось і капелюхи шукачів.

Капелюха на вуха! Шукачі поспішають на допомогу!

(Діти вдягають капелюхи.)


В-ль: –Діти, а де найбільше піску? (В пустелі ) Інформаційна хвилинка про пустелю.

Тоді вперед, на пошуки Піщаної країни. Один за всіх і всі за одного.

(Звучить музика, діти йдуть під музику.)


Діти, щоб швидше знайти пісок, пограємо в слова.

Будемо придумувати слова схожі на слово «пісок».

(Придумування римованих слів: пісок- замок, колосок, молоток, сирок і т.д.)

По дорозі бачимо грунт.

В-ль: –Оце, мабуть і є пісок.

(Дослід- грунт це не пісок.)

В-ль: –Діти, і справді це –грунт. Але він не простий, а чарівний. На ньому можуть

з'являтися незвичайні малюнки. Ось я візьму чарівну паличку і спробую.

(Діти заплющують очі, в-ль малює на грунті схематичний малюнок, а далі і діти.)

Наприклад,– Хто це?
(Мишка, чи інші варіанти дітей.)

Як нам поєднати мишку і пісок?

(Мишка бігає по піску.Мишка робить нірку у піску і т.д.)


Діти звертають увагу на ілюстрації тварин.)


Завдання: відшукувати тварин, які проживають у пустелі.

Інформаційна хвилинка про верблюда.


В-ль: –Молодці, діти, ці тварини нам вкажуть дорогу.

(Зненацька чується вибух хлопавки з великого глечика з'являється Джин.)

Джин.–Хто посмів мій спокій турбувати? Чи ви не знаєте, хто я такий, і як мене звати?

Діти.– Ні, не знаємо. А хто ти ?

Джин.–Я–всемогутній Джин, володар Піщаної країни.

Діти.– Джине, дайте нам трішки піску, бо у нас він закінчився.

Джин.–Тому й закінчився, що ви не знаєте, як його берегти.

(Діти розповідають, як берегти пісок та правила поводження з піском.)

Джин схвалює дітей, дозволяє їм погратися у піску.


Діти сідають по двоє біля ящика з піском. Джин виконує підготовчі вправи для ігор з

піском. (під музику.)

Poзправили гірки піску.

Привіталися з піском (доторкнулися кінчиками пальців.)

Набрали в кулак, висипали.

Доторкнулися внутрішньою стороною долоні, а потім–зовнішньою.

Стрибають зайчики(пучками пальців по піску.)

Йдуть ведмежата (кулачками переставляють)

Повзуть змії (пальцем.)

Біжать жучки (усіма пальцями) спочатку на поверхні піску, а потім всередині

зустрічаються, вітаються.

Робота в парах «Відшукай іграшки в піску.»

(Одна дитина ховає певну кількість маленьких іграшок в пісок, а інша з зав’язаними

очима їх відшукує.)

(Біля ящиків з піском є дрібні іграшки, та інші предмети, діти вибиpають за бажанням,
створюють з піску та іграшок сюжетні композиції, розповідають про них та обігрують.)

В-ль: –Діти, ми забулися, за чим ми сюди прийшли.

(діти прохають Джина, щоб з'явився пісок і в місті Прилуки)

Джин чаклує:

Тари, бари, розтабари.

Починайтесь, мої чари!

1, 2, 3 – пісок, ти до Прилук лети!


Діти дякують, прощаються з Джином. повертаються додому. Знімають капелюхи.


В-ль: –От тепер ми можемо подивитися мультфільм.

Вмикають телевізор, а там передають подяку дітям за те, що вони повернули пісок.


Підсумок заняття.

Категорія: планування освітньої роботи | Додав: Вихователь (04.09.2012)
Переглядів: 2971 | Рейтинг: 1.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email:
Код *:
Категорії розділу
планування освітньої роботи [25]
рекомендація методиста [21]
правова освіта [17]
методичні заходи [1]
інновації [4]
реалізація науково-методичної теми [1]
Електронна реєстрація
https://reg.isuo.org
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 196
Статистика

Онлайн всього: 8
Гостей: 8
Користувачів: 0
Друзі та партнери сайту
http://pedpresa.com Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України Priluki.info

Всі права захищені
ДНЗ №10 © 2014
Конструктор сайтів - uCoz