Вітаю Вас Гость
Головна | Реєстрація | Вхід
Архів записів
Меню сайту
Пошук
Календар свят і подій.

Каталог статей

Головна » Статті » Цікаві події

Звіт завідувача про роботу за 2015– 2016 н.р.перед педагогічним колективом та громадськістю

ЗВІТ

Завідувача дошкільного навчального закладу № 10

Прилуцької міської ради

Чернігівської області

 Дрожнікової Лариси Василівни

про роботу за 2015– 2016 н.р.

   Даний звіт зроблений на підставі наказу Міністерства Освіти і Науки України від 23.03.2005року № 178, “Положення про порядок звітування керівників дошкільних, загальнооосвітніх, професійно- технічних закладів перед педагогічним колективом та громадськістю”.

 Дошкільний навчальний заклад №10 Прилуцької міської ради Чернігівської області розташований по вулиці Низовій , 60 ,  електронна адреса dnz10@ukr.net    , телефон 04637 3-82-19, сайт dnz10.ucoz.ua                 слайд

Безпосереднє керівництво дошкільним навчальним закладом здійснюю, я. Загальний педагогічний стаж роботи 32 роки . На посаді завідувача перебуваю 14 років. Своєю метою діяльності визначила —забезпечення реалізації прав дитини на здобуття дошкільної освіти, задоволенні потреб у нагляді, догляді та оздоровленні дітей, створенні у дошкільному закладі  належних умов для забезпечення гармонійного фізичного, духовно-морального , патріотичного, емоційно-ціннісного, художньо-естетичного, креативного розвитку дошкільників.

     Щоб здійснити на сьогоднішній день освітньо-виховні завдання за державними стандартами. велику увагу приділяю охопленню дітей мікрорайону до дошкільного навчального закладу.  За проектною потужністю дошкільний заклад розраховано на 220 місць для дітей від 2 до 6(7)років 12 групових приміщень  .   У 2015-2016н.р, працювало  6  груп дошкільного віку в них дітей 114, група-1клас — 26 дітей.   Два групових приміщення займали  класи початкової ланки ЗОШ І-ІІІ ст. №2. Три групові приміщення І поверху знаходилисяся під арендою Центру реабілітації дітей інвалідів. Прогнозуючи та плануючи роботу по комплектації дітей мною була відпрацьована система моніторингу, яка включала  дані електронної реєстрації запису дітей до ДНЗ , банк даних дітей за результатами обліку по мікрорайону, та даних проживаючих сімей наданих комітетом самоорганізації населення №4 мятно-дослідної станції. Групи комплектувались  на 01 вересня 2015 -2016 навчального року .  Прийом дітей в дошкільний навчальний заклад здійснюю протягом навчального року  відповідно до електронної реєстрації, згідно поданих заяв від батьків, медичних довідок про стан здоров’я дитини. Дані про дітей за згодою батьків зберігаються в ДНЗ в електронній базі даних та за встановленою формою відповідно до нормативних вимог Примірної інструкції з діловодства у дошкільних навчальних закладах (від 01.10.2012 №1059) .

Порівніючи дані охоплення дітей дошкільного віку  за три роки спостерігається динаміка зменшення У 2013-2014 дошкільників 129 порівняно у 2016-2017н.р. по проекту мережі станом на 1липня становить113 дітей. Менше на 16 дітей. Причиною зменшення кількості дітей є переїзд батьків на інше місце проживання і переведення дітей до інших  закладів міста та села ,  та за станом здоров'я переважно дітей раннього і молодшого віку.

Охоплення дітей дошкільною освітою  протягом трьох років

слайд

 

 В ДНЗ створений та функціонує консультативний пункт для батьків, діти яких не відвідують ДНЗ. Основним завданням його роботи було надання консультативної методичної, медичної, правової  допомоги сімям у підготовці дітей 6-ти річок  до школи. Охоплення дошкільною освітою дітей 5-ти річок по мікрорайону мятно-дослідної станції є 100%.

Можна зазначити, що на обліку перебувають 30 дітей віком 5 років життя, що на 1 вересня стануть старшими дошкільнятами.   З них 20 відвідують ДНЗ №10,  4 дітей на соц.патронаті  та 6 дітей відвідують інші ДНЗ міста.

слайд

МЕРЕЖА ГРУП ТА В НИХ ДІТЕЙ ПРОТЯГОМ 4  РОКІВ

групи

кількість

В них дітей

кількість

В них дітей

кількість

В них дітей

кількість

В них дітей

 

2013-2014н.р.

2014-2015н.р.

2015-2016н.р.

2016-2017 н.р.

проект

Ранній вік

1

20

2

36

2

33

2

30

Молодший дошкільний

3

67

3

61

2

42

3

60

Старший дошкільний

2

42

1

28

2

39

1

23

Всього:

6

129

6

125

6

114

6

113

Група 1клас

1

23

1

29

1

26

1

20

Всього:

7

152

7

154

7

140

7

133

У закладі діє гнучкий режим перебування дітей, відповідно до запиту батьків: повний день10,5 годин з 7.00 до 17.30 відвідувало -118дітей,  та з короткотривалим перебування в першу половину дня з 9.00-12.00 годин — 22 дітей, переважно групи 1-клас.  На початку навчального року, групи дошкільного віку відвідувало  125  дітей — 114% ., а на кінець року 114 дошкільників -103%.  Протягом року вибуло 11 дітей переважно раннього і молодшого віку. В середньому наповнюваність протягом 2015-2016н.р. становила 108% від норми.

 Наповнюваність груп за віком

слайд

група

вересень

травень

наповнюваність

 

Ранній вік №1

18

20

133 . %

2 прийшло

Ранній вік №2

18

13

86.%

5 вибуло

Молодша

27

22

110. %

5вибуло

середня

21

20

100. %

1вибуло

Старша №1

21

19

95. %

2вибуло

Старша №2

20

20

100.%

-

Група 1-клас

29

26

104. %

3вибуло

Всього:

154

140

104. %

14 вибуло

Роботу дошкільного навчального закладу та освітньо-виховний процес  забезпечують 41 працівник. З них перебувають у декретній відпустці  5 працівників. Впродовж звітного періоду прийнято до закладу 9 працівників, з них 3 молодих спеціаліста. Звільнилися  4 працівника  за власним бажанням; 1  по переводу в ДНЗ міста,  3 - за згодою сторін, 5 -за строком трудового договору. За штатним розписом у дошкільному закладі працюють, завідувач , вихователі , музичний керівник, інструктор з фізкультури,  помічники вихователя, машиніст з ремонту та прання білизни, робітник по обслуговуванню приміщень, двірник, сторож, медична сестра. Вихователь – методист за суміщенням практичний психолог працювала з вересня 2015 по січень 2016р. На даний момент дошкільний заклад  забезпечений кадрами на 91%.  Вакансії: посада музичного керівника 0,25 ставки, вихователя-методиста 0,5ставки та практичного психолога 0,75 вакансія.Освітній рівень педагогів високий , так як з 14 педагогів   вища освіта у 12 чоловік.    

Освітній рівень педагогів                                                                               слайд                                                                                                       

з/п

Категорія педпрацівників

Всього педпра-цівників

Освіта

Педагогічні працівники (стаж роботи до 3-х років)

(молодший спеціаліст)

бакалавр)

Повна вища (спеціаліст)

 

Магістр

1.

Завідувач

1

 

 

1

 

 

2.

Вихователь-методист

-

 

 

-

 

 

3.

Вихователі

11

1

1

6

3

6

4.

Музичний керівник

1

 

 

1

 

 

5.

Практичний психолог

-

 

 

-

 

 

6

Інструктор з фізкультури

1

 

 

 

1

1

Згідно річного плану на 2015-2016 н.р. в дошкільному навчальному закладі методична робота з кадрами була спланована по трьох напрямках: підвищення педагогічної майстерності, удосконалення професійної творчості, самоосвіта. Були використані колективні та індивідуальні форми організації методичної роботи з педагогічними кадрами.

Педагоги ДНЗ протягом року постійно підвищували свій професійний рівень відвідуючи ММО, семінари-практикуми, майстер-класи, школу новаторства.

Освітній рівень педагогів ДНЗ протягом трьох років           Слайд

 

У порівнянні з минулими роками освітній рівень працівників закладу значно покращився. Молоді спеціалісти закінчили  навчання і здобули ступінь магістра 4 чоловіки, 2- спеціаліста. На сьогоднішній день з 14 педпрацівників 2 мають середньо-спеціальну освіту інші вищу педагогічну освіту.

 Стаж роботи педагогів на кінець року становить: до 3років-6 чол.,

до 25років-6чол., , більше 30років  -2чоловік.

У дошкільному навчальному закладі забезпечуються права педагогічних працівників на підвищення кваліфікації. Складено перспективний план курсової перепідготовки та атестації педагогічних працівників на п’ять років. При ЧОІППО курсову підготовку пройшли 3 вихователі і завідувач . У 2015-2016 навчальному році атестовано 4 педагоги – 2 педагоги на встановлення кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії», 1 педагог на встановлення кваліфікаційної категорії «спеціаліст першої категорії»; 1 педагог на відповідність раніше встановленому 9 тарифному розряду;

Якісний педагогічний склад на кінець 2015-2016 н.р. становить:

Всього

педагогів

Вища категорія

І категорія

ІІ категорія

спеціаліст

Тарифний розряд

14

2

1

1

8

2

Якісний склад педагогічних працівників .                                           слайд

Управлінська діяльність здійснювалась мною, як завідувачем ДНЗ, протягом 2015-2016н.р., на підставі Закону України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», Закону України «Про охорону дитинства», “Положенням про дошкільний навчальний заклад” , новим “Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів” та у відповідності з розділом VIII «Управління дошкільним закладом» чинного Статуту ДНЗ (зареєстрованого 04.06.2013 ), іншими нормативно – правовими актами  .                             слайд

Протягом навчального року свою роботу спрямовувала  на виконання Закону України “Про звернення громадян”, від 02.10.1996р № 393/96-ВР Указу Президента України “ Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення” від 13.08.2002 №700/2002 та інших нормативних актів, що регламентують порядок розгляду звернень громадян у ДНЗ .

         Організація роботи із зверненням громадян проводилася згідно графіка прийому громадян, затвердженого наказом по ДНЗ. За період навчального року  надійшло  85письмових та усних  10 звернень.Серед звернень, що надійшли до ДНЗ,  86 % склали заяви , 11%  пропозиції і зауваження щодо покращення матеріальної бази, 3% клопотання , 0% – скарги. 10% від усіх звернень складають звернення від громадян, які мають передбачені законодавством пільги, зокрема: звернення   багатодітних сімей ( 7%),   учасників АТО(3%). За результатами розгляду  зверненнь від громадян - всі задоволено.

 Постійно контролювалося виконання завдань річного плану ДНЗ. Згідно аналізу вносилися корективи до нього. Вчасно з 01.07.2015 по 23.06.2016т у межах своєї компетенції видала 208 наказів з кадрових питань, та 85 наказів із загальних питань, постійно контролювала їх виконання.  Систематично здійснювала контроль за організацією харчування дітей, охорони праці , цивільного захисту, медичною роботою, проведенням освітньо-виховної, оздоровчо-профілактичної роботи, виконанням режимних моментів, рівнем компетентності дітей з різних сфер життєдіяльності. Результати контролю заслуховувалися та обговорювалися на виробничих нарадах, засіданнях педагогічних рад, нарадах при завідувачеві.

Організація морального та матеріального заохочення працівників, які добросовісно виконують свої обов’язки, працюють творчо є невід’ємною складовою управлінської діяльності завідувача у співпраці з профспілковим комітетом ДНЗ. Впродовж 2015-2016н.р. року всі педагоги отримали щорічну грошову винагороду за підсумками роботи за рік та матеріальну допомогу на оздоровлення. 

  Організація методичної роботи здійснювалася відповідно до нормативно-правових документів з питань методичної служби в  ДНЗ:  «Про інноваційну діяльність», Базового компонента дошкільної освіти як державного стандарту, “Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді”, Програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина», парціальних освітніх програм та навчально-методичної літератури, що затверджені або рекомендовані Міністерством освіти і науки України та схвалені для використання в дошкільних навчальних закладах комісією з дошкільної педагогіки та психології Науково-методичної ради з питань освіти МОН України.

З метою визначення рівня знань педагогів з конкретних питань освітньо-виховної роботи з дошкільниками, спонукала до проведення діагностування, анкетування педагогічних кадрів. Це дало можливість визначити рівень знань педагогів  та надати методичну допомогу у вирішенні проблемних питань які потребували підвищеної уваги і збагатити знання педагогів з педагогіки і психології дитчої .

Індивідуальні форми методичної роботи з педагогічними кадрами включали наставництво, консультування, взаємовідвідування занять, самоосвіту педагогів.

З метою підвищення теоретичного рівня та фахової підготовки колективу були придбані новинки методичної літератури, наочні матеріали, які шляхом самоосвіти педагоги опрацьовували протягом навчального року.  Також оформлена передплата на періодичні видання: «Практика управління закладом освіти»,«Вихователь-методист дошкільного закладу», «Музичний керівник», «Методична скарбничка вихователя»” Бібліотечка вихователя дитячого садка ”.

Осередком методичної роботи дошкільного закладу був методичний кабінет, в якому зосереджено необхідний наочний, методичний, літературний матеріали та педагогічні посібники .

У методичному кабінеті зібрано матеріали з досвіду роботи вихователів (зразки перспективних планів роботи, конспекти занять, сценарії ранків тощо), методичні розробки та рекомендації щодо впровадження програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина». Весь матеріал методичного кабінету ефективно використовується педагогами під час освітнього процесу.

У 2015-2016 н. р. методична робота в закладі була сконцентрована навколо пріоритетних завдань педагогічного колективу: слайд

1. Формувати у дітей любов, повагу, бережне ставлення до природи рідного краю через реалізацію завдань національно-патріотичного виховання.

2. Створити умови для збереження психологічного здоров’я дошкільників в процесі розвитку комунікативного мовлення та завдання на оздоровчий період:

1. Створення умов для ефективного оздоровлення дітей улітку шляхом упровадження сучасних здоров’язбережувальних та здоров’яформування освітніх технологій.

2. Продовження поглибленої роботи з розвитку у дошкільників позитивного ставлення до духовного цінностей через ознайомлення з літніми народними та календарними святами.

3. Активізація взаємодії з батьками з питання забезпечення психоемоційного комфорту дитини в умовах дошкільного закладу на початку нового навчального року.

Визначені завдання розв’язувалися значною мірою завдяки злагодженій роботі педагогічного колективу закладу з батьками,  ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2, комітетом самоорганізації населення №4.

Для реалізації визначених пріоритетних завдань було створені необхідні умови, а саме:

1. традиційно проводилися засідання  методичних годин. Саме вони дали  можливість своєчасно вирішувати завдання, що виникали у процесі роботи. Протягом року в тематику методичних годин включались опрацювання нормативно-правових документів, огляд публікацій науково-методичної літератури, звіти педагогів про свою роботу, про прходження курсової перепідготовки, інші питання;

2. пропагувався передовий педагогічний досвід педагогів міста, регіону, ДНЗ:

-«Розвиток мовленнєвої активності дітей засобами поетичного слова» м.Прилуки НВК №15;

-«Формування англомовної комунікативної компетенції дошкільників» м.Прилуки ДНЗ №8;

-«Формування екологічно-мотиваційної діяльності дошкільнят» м.Березне вихователь Мешко Г.Ф.

3. впроваджувалися інноваційні педагогічні технології,

4. навчально-виховний процес здійснювався за програмою виховання та навчання дітей від 2 до 7ми років «Дитина».

Варто відмітити, що основні завдання діяльності педагогічного колективу, вирішувалися через різноманітні види і форми роботи з педагогами, дітьми, батьками, де підсумковим етапом  було проведення засідань педагогічних рад.

Згідно річного плану роботи на 2015-2016 н.р. відбулися чотири педагогічні ради: настановча  «Про завдання діяльності педколективу» 31.08.2015р, проблемна «Формуємо природничо-екологічну компетентність дошкільників» 18.12.2015р, тематична «Мовленнєвий розвиток дошкільників» 23.02.2016, підсумкова педагогічна рада18.05.2016року.

Форми проведення педрад вибирались таким чином, щоб забезпечити максимальну активність педагогів, в педради вводились активні форми роботи – брейн-рінг,  педагогічні тренінги, виставки. Виконання рішень педрад сприяло поліпшенню методичного та матеріального забезпечення педагогічного процесу, підвищенню ефективності праці педагогів.

Науково-методичне зростання педагогічної майстерності забезпечили такі форми роботи як:                /ФОТО/

1. семінар-практикум «Екологічне виховання дошкільників засобами музейної педагогіки». Керівник Дрожнікова Л.В. Це дало можливість педагогам удосконалити фахову компетентність щодо організації проектної діяльності зі створення міні-музеїв у дитячому садку.

2. педагогічний практикум «Забезпечення наступності у роботі ДНЗ та початкової ланки , як умова якісної підготовки дитини до школи». Керівник - Зайченко С.М. Дана форма методичної роботи дала можливістьдля вихователям старших груп та вчителям початкових класів ЗОШ І-ІІІ ст.. №2 порівняти наступність держстандартів дошкільної та початкової освіти, ознайомитися  з використанням технології розвивального читання Л.Шелестовою у підготовці дітей до школи.

3. Авторська майстерня надала можливість вихователям практично ознайомитися з    різними форми проведення освітньо-виховних заходів з дітьми.

4.Школа становлення педагога-початківця проводилася з метою надання  молодим педагогам практичної та теоретичної допомоги в роботі з дітьми, батьками, колективом закладу.

5.Майстер-класи сприяли ознайомленню педагогів з досвідом роботи своїх колег: вихователя  Федірко О.М. “Національно патріотичне виховання, як основа духовно-морального світогляду дітей дошкільного віку”; та вихователя Волколової В.Б. “ Використання творів живопису, як засіб розвитку зв'язного мовлення дітей дошкільного віку”. Систематично надавалися групові , фронтальні та індивідуальні консультації для працівників та батьків ДНЗ.

Треба відмітити, що педагоги поглиблено працювали над впровадженням інноваційних педагогічних технологій,  підвищуючи свій професійний рівень.


Варто зазначити, що протягом навчального року на належному рівні проводилася робота спрямована на реалізацію V етапу науково-методичної теми управління освіти «Формування світоглядних орієнтирів та духовно-моральних цінностей особистостей в навчально-виховному процесі».

З метою координації і корекції діяльності педагогів щодо реалізації “ Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді”,  працювала творча група, керівник Федірко О.М. Педагогами  складено систему освітньо-виховної роботи щодо реалізації концепції,  оформлені методичні рекомендації по створенню музейного середовища, національних осередків,  підібрані перезентації з розділу історичне минуле та сучасність України. Педагоги творчої групи стали лауреатами міської виставки конкурсу “ Хіт парад кращих проектів  духовно- морального спрямування в освітніх закладах міста”.

 слайд/ФОТО/

 Вихователями Волколовою В.Б., Федірко О.М. були розроблені методичні рекомендації і затверджені Прилуцьким ММЦ управління освіти протокол №4 від 22.04.2016року  “Національно-патріотичне виховання, як основа духовно-морального світогляду дітей дошкільного віку”, “ Розвиток зв'язного мовлення засобами обрцотворчого мистецтва”.                                                         // ФОТО//

Колектив дошкільного навчального закладу був згуртований, працьовитий, спроможний виконати будь-які поставлені перед ним завдання річного плану.  На честь святкування Дня дошкілля та Дня працівників освіти  нагороджені слідуючі працівники: грамотою управління освіти Нога С.М., машиніст із прання  та ремонту білизни, Левченко В.І., помічник вихователя, Почесною грамотою виконавчого комітету міської ради  Шварц В.П., завідуюча господарством. 

Для успішного становлення особистості, забезпечення гармонійних відносин між дитиною та навколишнім світом, сприяння розвитку світосприйняття, велика увага мною приділялася  удосконаленню розвивального  середовища в ДНЗ у якому дитина активно діє, спілкується, отримує знання, розвиває свої уміння, навички. Протягом року в усіх вікових групах оновлювались, доповнювались  створювались тематичні осередки для певного виду діяльності дітей таким чином, щоб діти могли обрати вид діяльності та спосіб її реалізації – ігровий, книжковий, мистецький, будівельний тощо. З метою патріотичного виховання не лише дітей а і їх батьків були створені фотовиставки “ Прилуки в часі”, “Ми діти твої Україно”, “Мистецтво національної вишивки”. В усіх вікових групах створені національні куточки, міні-музеї  насичені, як відносно малими предметами та іграшками, так і різними модулями, стендами, альбомами, книгами , предметами побуту українців, які діти можуть переносити чи комбінувати, розглядати, поповнювати новими експанатами.

Сприяючи формуванню творчої, духовно-моральної розвинутої особистості  дитини шляхом виявлення творчих здібностей, нахилів, та індивідуальних особливостей в різних видах  діяльності, педагоги закладу організували  гуртки: «Школа дизайну» з метою розвитку творчості та креативного мислення, керівник гуртка Самойліченко О.А.;

 «АВС» з метою вивчення основ англійської мови з дітьми 6-го р.ж., керівник гуртка Вернигора Ю.В.;

“Маленькі патріоти” національно-патріотичного  спрямування, керівник гуртка Федірко О.М.

     Фізкультурно-оздоровча робота та пропаганда здорового способу життя була і залишається одним із провідних питань ДНЗ. У 2015-2016н.р.  функціонувала профільна група фізкультурно - оздоровчого напрямку  на базі групи «Барвінок» дітей 5-го р.ж. Педагоги впроваджували здоров'я-зберігаючі технології такі як: східні методики оздоровлення Хат-ха йогу, Суд-жок тервпію,  а також арт-терапевтичні методи. В групі інструктором з фізкультури щотижня проводилося додаткове заняття , розроблена система оздоровлення ослаблених та частохворіючих  дітей, а також система піших походів за межі ДНЗ.  Бандурою Н.В. проводився гурток «Казкова фізкультура», мета якого сприяння розвитку здорової, всебічно розвинутої та гармонійної особистості.  Результатом наполегливої роботи інструктора з фізкультури Бандури Н.В. команда дітей старшого віку зайняла ІІІ місце у міській спартакіаді серед дітей дошкільного віку міста, нагороджена кубком , бронзовими медалями та грамотою управління освіти.                                                                                                      /ФОТО//

     У навчальному закладі створені належні умови для організації музично-естетичного виховання  дітей. Основною метою роботи музичного керівника Крутицької А.М. було формування музично-театральних здібностей у дошкільників. З цією метою нею був організований гурток «Веселі артисти». Старші дошкільники з задоволенням відтворювали свої набуті уміння під час святкових ранків, тематичних заходів, розваг. Дітям подобається перевтілюватися у різних персонажів передаючи мімікою, жестами, мовою їх образи.                                                                                                   /ФОТО//

     На виконання Закону України «Про мови» у  дошкільному навчальному закладі усі діти навчаються та виховуються українською мовою, враховуючи права дітей та побажання  батьків, щодо отримання дошкільної освіти на рідній мові. Вихователем Волколовою В.Б. під час засідань гуртка «Український казкарик» у дітей  5-го року життя здійснюється освітня робота по формуванню мовленнєвої компетентності засобами української літературної творчості.

         На постійному контролі  знаходиться стан підготовки дітей 5-ти річного віку до навчання в школі. Протягом року вихователем Федірко О.М. проводилися додаткові заняття  по читанню за методикою Л.В.Шелестової, та щоп'ятниці вчителем ЗОШ №2 додаткові  заняття по  підготовці дітей 5-ти річного віку до школи.  На 2016-2017 навчальний рік до 1 класу підготовлено 41 випускник дошкільного закладу.  

Аналіз роботи з профілактики захворювань і оздоровлення дошкільників

Ефективність різноманітних форм роботи з питань зниження рівня захворюваності дітей сприяла співпраця дошкільного закладу та міської дитячої поліклініки. Медичне обслуговування в ДНЗ здійснювалось лікарем педіатром ПМДП Герасименко А.І., медичною сестрою Коноваленко О.О.У кожній віковій групі, за результатами обстеження дітей спеціалістами та антропометричними вимірюваннями, наявний листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводиться маркування меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи. Оздоровчо-профілактична робота проводиться за спеціальною схемою, розробленою спільно педагогічними та медичним працівником закладу.

Медична сестра забезпечує проведення санітарно-просвітницької роботи серед колективу та батьків вихованців з питань здорового способу життя, фізкультурно-оздоровчої роботи, загартування, раціонального харчування, попередження різноманітних інфекційних захворювань. Систематично аналізувались причини захворюваності вихованців. Питання зміцнення та охорони здоров’я малюків заслуховувались  на  виробничих нарадах, групових  батьківських зборах, ухвалювались  дієві  рішення, про що свідчать протоколи проведених заходів.

Аналіз стану здоров’я дітей

                                                                                                                                     Таблиця

Показники

кількість

%

1

Кількість дітей

140

100

 

Хворі (мають захворювання)

20

14,2

 

здорові

120

86

2

Охват медоглядом

140

100

3

Виявлені захворювання

123

88

4

Патологічна враженість

20

14,2

5

Кількість диспансерних хворих

20

14,2

6

Групи здоров’я

 

 

 

І група

113

81.

 

ІІ група

16

7,1

 

ІІІ група

11

8

 

ІV група

-

 

7

Зайнятість фізкультурою

 

 

 

основна

133

95

 

підготовча

7

5

 

спеціальна

-

-

У кожній виховній групі, за результатами обстеження дітей спеціалістами та антропометричними вимірюваннями, наявний Листок здоров’я вихованців, згідно з яким проводиться маркування меблів, здійснюється індивідуальний підхід під час фізкультурно-оздоровчої роботи.

Аналіз захворюваності по групам з вересня 2015по червень2016року

 

яслі1

яслі2

молодша

середня

старша1

старша2

1клас

вересень

1

0,8

0.7

0

0

0.

0.3

жовтень

0,8

1

0,2

0

0

0,5

0

листопад

0,5

1,2

1,1

0,2

0.4

0.2

0,4

грудень

0

0

0,4

0,4

0,3

0

0,1

січень

0

0

0,7

0

1,1

0

0

лютий

0,3

1,5

0,9

0,6

4,2

0,9

0,8

березень

1,5

2

0,6

1,9

0,3

1,8

1,9

квітень

0.2

0,8

0,9

0,8

0,2

1,5

0,2

травень

0,8

0,5

2

0,5

0

0

0,2

червень

0

0.5

0,6

0

0

0

0

всього

5,1

8,3

8,1

9,8

6,5

4,9

03/09/16

На підставі аналізу захворюваності дітей можна зробити висновок, що найбільший показник захворюваності за навчальний рік у групі “ Барвінок”, “Ромашка”, “ Горобчики”.

Колектив дошкільного навчального закладу проводив роботу щодо зниження захворюваності: проводили роз’яснювальну роботу з батьками щодо профілактики захворювань, дотримувалися вимог санітарії, здійснювали загартувальні та профілактичні заходи : ходіння по «стежці здоров’я», проводили імунну гімнастику, полоскання порожнини рота після їжі холодною водою.

 В дошкільному навчальному закладі постійно здійснювався контроль як за станом здоров'я дітей, так і за їх харчуванням.

Харчування  дітей  у  дошкільному  закладі протягом 2015-2016 н.р.  здійснював  комбінат  «Шкільний»,  який  забезпечував  якісний  збалансований раціон.   В  меню  включалися  різноманітні  м’ясні,  рибні,  овочеві,  молочні  страви,  які  мали  хороші  естетичні  та  смакові  якості.  На  протязі  року,  в  разі  потреби,  дітям  готувалися  дієтичні  страви.  Була створена батьківська комісія з метою контролю за приготуванням страв. На високому рівні оцінена робота персоналу по харчуванню дітей. Випадків харчових отруєнь, кишкових захворювань протягом року не було.

Протягом року відбувалася тісна співпраця з батьківським загалом. На засіданнях загальних, групових батьківських зборах вирішувалися питання покращення матеріально-технічного бази ДНЗ,  організація дозвілля дітей.   Протягом року випускалася родинна газета по  віковим групам,  яка давала можливість більш детально знайомити батьків з життям дошкільного закладу та досвідом родинного виховання. Батьки вихованців були активними учасниками виставок, конкурсів, що проводилися в закладі, допомагали у підготовці сценічних костюмів, оформленні приміщень до свят, у виготовленні експозиційних матеріалів на  конкурси , виставки залучилися до  акцій.   Хочеться  висловити щирі слова вдячності  всім батькам, діти яких відвідують наш заклад, за їх фінансову підтримку, розуміння наших спільних потреб, небайдуже ставлення до розвитку і удосконалення закладу та його роботи вцілому, за те що довіряють нам виховання своїх дітей.

Так, для зміцнення і модернізації матеріально-технічної бази навчального закладу протягом 2015-2016 н. р. батьки вихованців надали матеріальної допомоги на загальну суму    32277,50.

Всі матеріальні цінності подаровані батьками, спонсорами обліковані через бухгалтерію управління освіти відповідними актами та внесені   в  книгу обліку матеріальних цінностей ДНЗ.

Допомога яку надав батьківський комітет:                             слайд

Вид допомоги

сумма

Де використано

Миючі засоби

6105гр40коп.

Для прибірання приміщень

 посуд

926гр.

Гр Барвінок

гр 1 клас

Будівельні матеріали

10155гр.46к

Поточний ремонт приміщення груп

 обігрівач

1345гр.

гр. Горобчики

гр.Ромашка

Тюль на вікна

2232гр

Гр Барвінок

гр Калинка

рушники

171гр

1клас

Ремонт електроплит

883гр

харчоблок

Ремонт водопостачання

293гр

гр.Горобчики

Ремонт праски

60гр

пральня

Озеленення території

255гр

Сад, квітники

Всього:

32277гр 50к

 

Поряд з вищевикладеним, слід зазначити, що є у нас і проблеми це:   питання заміни віконних рам, вхідних дверей, реконструкції паркану навколо території, заміна ліноліуму на перехідному коридорі, придбання спорт інвентарю, праски, холодильника, ноутбука. Розвязання цих проблем будуть пріоритетними завданнями в  наступному році для зміцнення матеріальної бази та покращення умов перебування дітей в нашому садочку.

         Я  щиро   вдячна  Всім за  розуміння  і  підтримку,  не  байдужість  до  життя і проблем закладу  та  хочу  подякувати  всьому  колективу  дошкільного  навчального  закладу  за  відповідальне  і  добросовісне  ставлення  до  роботи,  розуміння  значущості  Вашої  праці,  професіоналізм,  активну  життєву  позицію.

Головним є те, що дошкільний заклад прагне бути тим місцем, де діти завжди можуть фізично розвиватись, зміцнювати здоров’я, реалізовувати свої здібності, товаришувати, весело і щасливо жити.

Сподіваюсь на подальшу співпрацю з колективом, батьками.

Дякую за увагу!

Категорія: Цікаві події | Додав: Вихователь (29.06.2016)
Переглядів: 606 | Рейтинг: 1.5/2
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Категорії розділу
Психологічна служба [50]
Методичний калейдоскоп [102]
Діловий портфель [9]
Батькам на замітку [27]
Національно-патріотичне виховання [2]
Дошкілля - початкова школа [11]
Безпека дитини - спокій родини [16]
Цікаві події [97]
Будьте здорові [17]
Профспілковий комітет [2]
Виховуємо музикою [56]
Для маленьких чомусиків [12]
Фізичний розвиток [23]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 353
Статистика

Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів: 0
Електронна реєстрація
https://reg.isuo.org http://pedpresa.com Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України Priluki.info

Всі права захищені
ДНЗ №10 © 2017
Конструктор сайтів - uCoz