Вітаю Вас Гость
Головна | Реєстрація | Вхід
Архів записів
Меню сайту
Пошук
Календар свят і подій.

Перший клас "Пізнайко"

 

Група – 1 клас «Пізнайко»

 

 

В групі працюють:

Дрожнікова Лариса Василівна

Закінчила навчальний заклад: Переяслав-Хмельницький державний педагогічний інститут ім. Г.С.Сковороди

Освіта: вища

Педагогічний стаж: 30 р.

Селютіна Наталія Юріївна 

Має вищу освіту, закінчила Чернігівський національно педагогічний університет імені Т. Г. Шевченка.

     

Тимошенко Ліда Василівна, помічник  вихователя         

 

Девіз групи – 1 класу:

Група-клас – наш рідний дім, 

Весело живеться в нім,

Тут і казка і буквар,

І природи календар,

І куточок іграшок,

І веселощів мішок

Тож мерщій, часу не гаймо,

А знання усі хапаймо!

Себе любити обіцяємо

Та інших поважати.

Своє життя й здоров'я берегти,

І правильну дорогу вибирати,

Щоб бути добрими і гідними людьми !

Основні завдання Базового компоненту

Розвинути :

·        базові якості (самостійність, працелюбність, лю­дяність, самолюбність, спостережливість, відповідальність, розсудливість, справедливість, самовладання, креативність);

·        різні форми активності (фізичну, емоційно-цінніс­ну,  соціально-моральну,  пізнавальну,  мовленнєву, художню, креативну);

·        оптимальні для віку моделі основних видів діяльності (сюжетно-рольової гри, предметно-прак­тичної діяльності, спілкування, навчальної діяльності).

 

   

 


 

   Велику увагу в ДНЗ приділяють екологічному вихованню,  адже саме через екологію душі, екологію особистості, екологію культури та орієнтування дітей  на загальнолюдські цінності у ставленні до природи, себе і оточуючих людей, можна виховати здорову, гармонійно розвинену особистість. Для досягнення розвивально-виховних завдань створені належні умови, зокрема працює гурток природничо-дослідницького спрямування «Знай. Люби. Бережи», керівник Світлана Миколаївна Зайченко. Метою гуртка визначено: розвиток  креативності як базової якості особистості при спілкуванні з природою; виховання емоційно-позитивного сприйняття природного довкілля; подання доступних знань про живу та неживу природу, про суспільство, розуміння взаємозв’язків та взаємозалежностей; організація практичної діяльності дітей, вироблення правильних форм взаємодії з довкіллям.

 
 

    Педагоги сприяють розвитку у дітей творчих  задатків, вміння виражати свої почуття в різних видах музичної діяльності: співі, танцях, грі на дитячих музичних інструментах. Дітей спонукають до творчого мислення, вони легко переходять від практичних дій з предметами до образної діяльності з ними, різноманіття завдань та їх нестандартність викликає зацікавленість до навчального матеріалу та дає кращі результати. Необхідність обирати конкретні дії для реалізації поставлених задач розвиває логічне мислення дітей та здатність приймати нестандартні рішення, а завдання сприяють розвитку творчої особистості дітей. Як сказав великий педагог В. О. Сухомлинський:  «Творчість – це не сума знань, а особлива спрямованість інтелекту, особливий взаємозв’язок між інтелектуальним життям особистості і проявом її сил в активній діяльності».

Отже, створюючи необхідні умови для розвитку пізнавальної діяльності та творчих здібностей дітей, маємо надію, що наші вихованці виростуть всебічно розвиненими особистостями та принесуть користь суспільству.

 

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 353
Статистика

Онлайн всього: 16
Гостей: 16
Користувачів: 0
Електронна реєстрація
https://reg.isuo.org http://pedpresa.com Міністерство oсвіти і науки, молоді та спорту України Priluki.info

Всі права захищені
ДНЗ №10 © 2017
Конструктор сайтів - uCoz